är man dum så är man

just nu hade jag kunnat va i turkiet med min mamma och sanna härstedt och hela de där gänget, men dum som man är så ville jag hellre gå på pdol än att fara dit, just då iaf. jag ångrar mig! nu vill jag inte ens va här i pite nå mer, är rätt så less om jag ska va ärlig. de är dåligt väder och kallt, så va de en groda i förtältet idag också. mm jag som älskar grodor. hoj jag är knäpp, eller blir knäpp av att sitta här. ska inte klaga de här är 1000 gånger bättre än gällivare =)

en sak har jag då lärt mig, man ska aldrig bestämma saker i förväg. då behöver man inte bli besviken när det inte blir av.

idag vaknade då jag upp hos köhler vid 7 tiden sådär, halv 8 kom pappa och hämta oss sen for vi till veterinären i öjebyn med rolle. jag och sanna stanna i bilen och sov istället för att komma in, haha. efter en timme sådära skjussade pappa oss till busstation i pite och sedan bar de av till luleå. har gått på stan från efter 10 nångång till 5 hade bara lite ont i fötterna haha. hittade en gullig jeanskjol och en nagelfil i glas. billigaste shoppingturen i för mig någonsin! de ni ;)
när ja kom hem for ja på thai här i pite å käka me familjen. sen somna jag ett bra tag sen ringde köhler å emma och väckte mig och sa att jag skulle komma till hotellet. somna om direkt sen ringde hon igen och fråga om ja skulle kolla film hos emma. så vi gick dit och kolla film och åt glass. smalt.. jag vet!
kom hem vid ett och nu sitter jag här och håller på att frysa ihäl och är avis på sannah som har landat för ett tag sen i turklandet. hur jävla neger kommer inte hon att va när hon kommer hem efter 3 veckor där?!?

nu ska ja hoppa i lådan och sova några timmar, imorgon blire en riktig promenad på morronen sen får man ju se vad dagen bjuder på.
 
va typ en månad sen sist ja träffa foxy. jag saknar han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback