thailand

jag vill åka till thailand igen! julen 2007? tror ja det var, så var jag ebba mamma jerry mommo moffa mammas syrra och min kusin vilma i hua hin. SÅ JÄVLA UNDERBART. hade vela åka dit en gång till. har aldrig sett nått finare ställe om jag ska va ärlig.  men de blir ganska långtråkigt att bara sola och bada i tre veckor om man inte har nån kompis med. ja men slänger iaf in lite bilder.


först en pool sen går man bara ner för en trappa så är man på stranden, synd att de bara typ var högvatten under de 3 veckorna vi var där så vi kunde aldrig gå ner till standen vid vårt hotell. fick åka till en annan strand


sådär såg tydligen stranden ut som jag aldrig fick se


det bästa av allt.. att shoppa! det där var sjukt stort massa affärer


ska ta och leta fram mina egna bilder nån dag, men hinner inte nu för nu ska ja till stallet med carro om hon nu lever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback