kom just på att

jag har börjat blogga asmkt. kanske för att jag har lite att göra.

nånå idag väckte pappa mig. höhö han: är det inte dags att vakna nu? jag: Jag är ju vaken!, blir alltid sur när nån väcker mig. så passa er. nä men maria och ebba åkte då till luleå idag, imrn kommer dom hem med bibbi! undra hur fan hon ser ut? nog om de. har ridit foxen idag, skrittade och travade halvvägs till kremma, sedan red jag dressyr på utebanan. han var lite lat, sådär lite bakis efter gårdagen? HAHA!! hojj va kul man har när man har tråkigt. imorron kommer sanna hem, jippi! vi som skulle haft party på nyår men de blev ju tyvärr inte så..

nej, nu ska jag göra som köhler, gå och städa mitt rum. kan ju säga att det verkligen behövs. har kläder överallt (orkar aldrig sätta in dom i garderoben) sen massa grejjer. nä hojj nu drar ja pusssssssssssssssstjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback