inte helt frisk idag..

när jag vaknade så kunde jag knappt prata men drack lite vatten åre sen blev de bättre. är förkyld, det suger ju. men var ändå i skolan idag för kände att jag orkade gå dit haha. jag och carro hann ju med en blattelatte på lunchen, nog är hon min pingla alltid ;) men gick iaf hem till köhler efter skolan. där gjorde vi väl inte så mkt. satt å snacka å våga mitt hår, har inte vart med henne på aslänge känns det som. mamma kom och hämta mig vid fyra då for vi hem och hämta mina ridstövlar sen drajva hon mig till stallet.
ridlektionen gick väl inte superbra. mitt fel alltihop, hade så jävla ont i magen. kunde typ inte andas och sen när jag satt av när vi hade ridit klart kändes det som att benen bara vela vika sig under mig. påväg till foxys stall trodde jag att jag skulle dö, hade så äckligt ont att jag bara vela spy, allt snurrade. tog bort grejjerna från foxy sen gick jag till klubben å bytte om sen skjutsa pappa mig hem och jag gick och la mig på soffan, nu har jag duschat och ska gå o lägga mig alldeles snart. sov gott!


du är så jävla fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback