duschen nästa

chillar järnet med musik och datan i famnen, är jättetrött. ska duscha sen kolla nån film och sen slockna till den tror ja. imorgon blire då att fa på stan med min mor, ska kolla efter en spegel. sen vet jag ju inte hur det blev med mitt och sannas dundret imrn? hon ska typ å kolla hockey med köhler.  aja, får väl se vad jag hittar på.  

idag slutade vi 12.45, då satt jag och väntade på carro, sen gick vi till henne, käkade hehe mackor å julmustsedan chillade vi framför tv ett tag. var ju som tänkt att jag skulle till stallet och rida, men så blev det inte. vi for ut och körde skoter med joel och jesper istället. säger bara att det var askallt! först var vi vid sj, sen sandviken sen for upp på dundret. men då frös alla så vi for hem till joel istället. var där ett tag, drack kaffe åre, sen begav jag och carro oss mot stallet. vi red ut med foxen och mattur runt stigen, ganska mörkt om man säger så. fattar inte varför vi inte får lampor runt våran ridstig. kan det vara så jävla svårt att fixa det med tanke på alla jävla skidspår med belysning som finns?! men det var iaf ganska mysigt. jappjapp, nu hoppar jag i duschen, sov gott sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback