det är sjukt hur mycket jag kan sova

igår somnade jag typ 23.30 och pappa väckte mig 11.40 imorse och jag var astrött. hade lätt kunnat sova några timmar till. men de fick jag inte. pappa skjutsa mig till stallet så mockade å böt vatten åt foxy. red med termotäcket, något glidit var det iallafall. men allt för att han inte ska behöva frysa. usch det var -20, jag kände mig som en isbit.

idag har jag typ inte gjort nått förutom stallet då. vart hos mamma och kollat mitt rum. vart faktiskt mycket större med vita tapeter. hojj vad jag var less på mina lila. sjukt fult var det.. nu väntar jag bara på grejjerna. byrån kommer på onsdag, spegeln ska dom hämta nån dag och ska å kolla en lampa nån dag när jag hinner.. sen så ska jag ju köpa tavlan också, vet inte varför jag gillar marylin monroe så mycket. haha har tre tavlor med hon här i mitt rum hos pappa, och hos mamma ska jag ha 2 en som ska va ovanför sängen och den andra vet jag inte vars den ska va.

nu sitter jag  och snackar med johanna och lyssnar musik. men nu ska jag kila och kolla tv.

puss!


Kommentarer
Jimmagnhild säger:

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-05-12 | 14:01:53
Bloggadress: http://jimmagnhild.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback