dålig update

jag vet. men just nu känns allt så jävla tråkigt. johan var här för ett tag sen. på måndag åker han till kanada. så då började vi svammla om att jag skulle följa med och praoa hos han. hade inte suttit helt fel att komma bort härifrån ett tag. är förjävla less på det hära stället! finns ingenting att göra. är rastlös typ hela tiden, och då blir jag på dåligt humör. vilket jag är alldeles för ofta. typ hela tiden om jag ska vara ärlig. så just nu går jag bara och längtar efter att få fara bort några veckor. ja två månader hade inte suttit helt fel. slänga telefonen i väggen så ingen kan få tag på mig. eller nu tog jag i lite väl mycket, de närmsta betyder faktiskt allt.

och nu orkar jag inge mer för det har tagit en timme att skriva det hära och nu ska jag gå och sova, konstigt är itne trött fast jag bara sovit 2 timmar inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback