bara ett random inlägg

jag gillar verkligen inte min supersnygga blogg! men asså jag kan inte spara i photoshop, så får vänta på min data tills den är lagad sen får jag fixa en header. och det är inte tänkt att den ska vara rosa! DEN SKA VARA LILA.

jag har börjat tänka på att jag vill ha en tatuering i nacken. de ska vara snöflingor eller en snöflinga. får inte göra en nu. pappa säger att jag får göra när jag blir lite äldre, och mamma vill helst att jag blir 18. hon säger att jag kommer ångra mig. och det är ju sant, jag kan ju ångra mig. men har alltid tyckt om snö, och snöflingor är så himla fina. erkänn snö är jävligt fint?


har tagit bilderna av pappas brorsa johan, förlåt om jag inte fick!

men måst kila, blev yr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback