-

inte blogghumör alls idag. fyfan har inte mycket att skriva om.

men har vart på stan med mamma, hittade en spegel och en tavla som jag ska ha i mitt rum. kan ju dessutom berätta att jag har ont i halsen är täppt i näsan. och det är fett trevligt för jag kan inte ligga ner, då kan jag inte andas. jaja men vid 8 kanske klockan var gicka jag å mötte carro, sen mötte vi upp viktor. jag och carro gick till carro och viktor till nån som han kände. vi kollade iaf en film och satt å garva åre. efter de gick vi till hedenbron, och då hämta jesper vw och joel upp oss och skjutsade hem mig. kom väl hem vid 11 nångång. och nu sitter jag här och nördar som bara den. ska väl snart stänga av datan och gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback