nä nu jävlar

Ska jag göra klart artikeln eller vad det nu är om den protestantiska kyrkan! Måste skicka in det imorgon, jojo jag kommer säkert hinna klart. Men nu ska vi inte se negativt på saker. Det är ju jätteroligt att sitta och skriva om kyrkor.

Igår så hade blogg.se damp. Skulle skriva vad jag har gjort de senaste dagarna men nej, det gick inte. Så skriver det nu istället.
SÖNDAG Red jag ut på foxy med carro & mattur, denice & exilia.
MÅNDAG chillade jag och sanna på välkomma hela dagen, red dressyrlektion med foxy, han var jättefin. Och efter det hade jag och carro typ disco hemma hos henne.
TISDAG Jag och sanna kom till välkomma typ 9, då träna vi sen hade vi lunch. Efter lunchen gjorde vi ingenting alls hehe. Men vi har ju kul iaf. Senare kom carro till mig då kolla vi film, sen drog hon då for jag till mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback