Torsdag

Just nu skickar sanna bilderna från turkiet. Bara några månader efter haha ;)
Har också lånat ebbas hårddisk och tagit lite gammla bilder.  Måste ta och fixa min bilder från min gammla data någon dag också.. Får se när jag hinner med det.
Idag har jag vaknat ett, eller jag har varit vaken till och från hela natten, inte okej! Har frysit, svettas haft skitont i öronen osvosv..
Men imorn SKA jag till skolan, för jag hatar att bara ligga hemma. Har sovmorron till 11, skönt. Känner inte diret för att sitta hemma på en fredag heller.
Igår började jag kolla på massa hästbilder, satan vad jag saknar att rida oh vara i stallet! Måste börja igen, inte än.
det går inte att beskriva med ord hur mycket jag saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback