kan inte sova

Kom hem vid ett nångång, va så himmla trött. men sen gick ja å tvätta bort sminket och tog bort löshåret å poff så va jag SÅHÄÄÄR pigg igen. Haha ;)
Idag har jag vaknat duschat farit på stan med mamma å dom. Sen har jag käkat middag och fixat mig och väntat på Carro. Juste hann ju typ städa mitt rum eller plocka bort massa gamla saker kanske jag ska säga. Carro och Max hämtade upp mig så for vi till han och skulle spela wii men det gick ju inte så bra. Så vi kollade nån film om dinosaurier istället och hann börja kolla på en till. Sen for vi å åkte lite bil fram å tillbak, sen fick dom skjutsa hem mig vid ett.
Igår fredag var jag Julia Sanna Sanna Fanny hos Julia och spelade med vilda gester. Grymt kul. Var ju ganska längesen vi gjorde nåt bara vi brudar så det var myyys. Synd att vi inte fotade nåt, det hade blivit hyffsat snygga bilder ;) hehe
Tycker det här har varit en lyckad helg med dom bästa! kärlek till er!


kan ju vara lite snäll och slänga in en bild på mitt allt, bara för att de är roligare med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback