Gott nytt jul

Har inte köpt en enda julklapp ännu.. Vet bara vad jag och ebba ska ge till mamma, men det kan jag inte skriva här eftersom mamsi läser min blogg lite då och då. Just nu är hon på cape east i haparanda, typ ett spahotell.. Är inte bara lite avis!
Skulle farit på dundret idag men jag orkar inte det är för kallt. Och så snöar det, hoppas på bättre väder till imorgon så man kan fara å åka lite skidor med  några fräna ;)
Igår var jag med carro, sen kom fanny och hämta upp oss och vi drog till jonte, efter ett tag drog alla till becca. Där vare massa folk. Finns väl inte så mycket att säga förutom att det blev en hyffsat lugn fredag som tur är.
Är lite smått irriterad över mina äckliga eksem och på att jag har gått och blivit förskyld.. Menmen. Nu ska jag tvinga en liten anorektisk hund att äta sedan åka till eriksson för att kolla lite julklappar till mig själv OCH till andra hähä ;)
Idag vet jag inte vad som hender och fötter men nåt skoj hoppas jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback