skola imorn! <3

ååååh vad jag har längtat till skolan... ELLER SÅ INTE.
Får världens ångest när jag tänker på att jag måste kliva upp tidigt på morronen och stressa iväg. Hatar att behöva stressa på morgonen, det är det värsta som finns.
Typ platta håret slarvigt, om jag ens hinner platta det. Inte kunna sminka sig i lugn och ro. Ibland inget smink alls. Inte kunna stå i duschen hur länge som helst. Sen det där med frukost, oftast skiter jag helt i att äta för jag hinner inte, eller jag får inte ner mat på morronen när jag är trött.

Aja men i helg har jag vart med sanna och massa annat roligt folk, har haft  jävligt kul för er som undrar. Har haft kul ända sen jag kom hem från göteborg, antalle för att jag har vart med dem bästa typ varje dag.
Nu ska jag fixa och trixa lite grann sen hoppa i säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback