jävla fjälltur

skolan kan ta sig i röven tycker jag!!
man måste följa med på fjälltur annars kan man inte få högre betyg i idrott. jävla bllshit som att dom i stockholm måste gå på nån jävla fjälltur för att få högre betyg? har svårt att tro det... men bara för att hedskolan är en sån bra skola så måste man ju såklart följa!!!!!!!
jättekul att det har snöat dit vars vi ska, jag hatar att sova i tält, jag är livrädd för kryp osv, jag fryser jävligt lätt och min rygg kommer vara försörd när vi kommer hem ! skitkul.. jag verkligen taggar. 3 dagar utan toa och dusch. funderar seriöst på att gå och bryta benet...

 vad jag är på dåligt humör just nu,, nu går jag och sover och ser om jag ens orkar kliva upp när jag vaknar imorgon..

jgfidadkfjdb jsokfnvbifudoedlpbvdns pfnbdk gbnjokdvblpfwebdsvujgrmknjbfmdosvb

söndagar suuuuger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback