I could really use a wish right now

3 år 3 månader och 4 dagar sen jag började sköta om världens finaste häst.
vet inte ens vad jag ska skriva.
jag har ju vetat länge att carro ska sälja han. trodde inte det skulle bli så här snabbt. tur att han inte är såld ännu. jag har tjatat på mina föräldrar ända sen innan jag tog han på halvfoder förra hösten. men mamma är allergisk och pappa har inget intresse av hästar. så det är ju ganska omöjligt för mig. vad gör jag när han har flyttat? jag tänker då inte fortsätta rida, tror jag. för det finns ingen som foxy. då menar jag ingen. han är så jävla fin, en riktig stjärna! en ponny med härligare personlighet får man nog söka länge för att hitta. jag kommer vara så himla ledsen varje gång jag far till stallet och ser att han inte står i sin hage. visst kommer jag sakna ridningen jättemycket, men det känns inte värt att fortsätta rida när jag inte får rida foxy.. :(




Kommentarer
Lavranshedvig säger:

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-08 | 09:45:43
Bloggadress: http://lavranshedvig.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback