godkväll

började halv 10 idag. skolan sög, de enda kul va typ att göra mackor med b-rudarna, slutade typ halv 2. då gick jag hem. sen kom pappa och vi åkte och köpte en väska som jag ska ha imorgon och lite andra saker.
kom hem så åt jag mackaroner. gott! sen åkte jag till stallet och red lektion. de var bara ja å denice som red, hyffsat nice va? ;) foxy var superfin och jag vill bara böla när jag tänker tanken på att han kommer flytta :( hoj..

när jag kom hem från stallet så börjde jag då att packa. det är fortfarande massa saker som ska ner imorgon och väskan väger fett!!! seriöst om jag lutar bakåt så ramlar jag. börjar fundera på att kanske lämna hemma lite onödiga saker ? eller så inte!

men nu ska jag skriva ner det som jag ska packa ner imorn så ja inte glömmer det ;)

ni får ha de så jävla bra för det ska jag! :D hörs på torsdag. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback