gästblogg !

hej alla sötungar !

lollo for just till stallet så jag sitter helt ensam hemma hos henne. lite tråkigt men roligt haha ;) orkar inte fara hem rikgtigt ännu men hade behövt göra det eftersom jag har ganska mycket att göra idag !  aja.. kan ju ta och berätta att igår så var jag och lollo + massa annat roligt folk ute och hade kul ! känner att jag verkligen behöver ta en dusch !

snart ska vi åka på fjälltur.. hojj ! vill verkligen inte åka, men tråkigt blir det nog inte när vi kanske är framme vart vi ska sova osv. dock kommer jag känna mig jävligt ofräsh för kommer inte kunna dusch och vi ska vara i skogen i 3 dagar och jag kan ju inte kissa ute haha så jag kommer vara tvungen att hålla mig och vilket jag inte tror kommer gå så himla bra hahah ;) efter lollo har kommit från stallet ska jag lollo och fanny fara och handla lite mat.

nej, nu ska jag väl snart ta och bege mig hemmåt !

puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback