ojojoj

vad jag har tappat läsare när jag inte skriver nått ;( cutcut!
HAHA nä men man kan ju inte förvänta sig att man ska ha många läsare fast man aldrig skriver nått. så nu måste jag skärpa mig!

idag har jag vart i skolan som vanliget sen gick jag emma och sanna på stan och kolla en present åt köhler. sen kom mamma och skjutsa hem oss. när jag kom hem åt jag, sen skjussa mamma mig till stallet. så red jag lektion med foxy. till en början va han väl lat men sen i slutet var han riktigt fin.
imorgon ska jag nog och träna efter skolan, sen ska jag nog plugga för vi har både matte och noprov i veckan. usch för skolan säger jag bara :( men nu äre så nära sommaren och turkiet så de spelar ju nästan ingen roll bara att kämpa igenom de här sista månaderna.

justeja skulle ju skriva om att jag typ inte tål solen. förra året hade jag ont i skallen hela sommaren för att solen lyser så jäkla starkt. de är ju mindre kul.
tar och avrundar här för jag ska platta mitt hår sedan gå och sooova! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback