HABLAHABBLA

jag och sanna har planer för valborg ;)

kom hem för ett tag sen, gick ut på promenad med sanna mot malmberget. Då kom vi på att nellie johansson hade kommit till gällivare så vi gick enda från oss till bergmansgatan deni! har tyå gått i snigelfart hela vägen och ändå tog de bara en timme. HAHA och sen en sak, jag känner mig verkligen inte hemma i malmberget! hittar ingenstans jag och sanna trodde vi hade hamnat i ghettot, för det såg verkligen ut så. Massa tomma hus och inte ens asfalt på vägen! härregud, nej men nu ska jag ta och fika nått för känner jag intehar något bättre för mig, då äre lika att bättra på fettet litegrann ;)

och nej jag har inte hlömmt bort bilderna från helgen. men lägger upp dom när jag kommer till mamma för kameran är där. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback