Godmorgon

Sovit gott? Det har då jag, vaknade tidigt idag för jag drömde en sjuk dröm.
Jag och sanna körde moppe från malmberget, jag orkade inte ta på mig hjälmen så jag slängde den i skogen. Då kom polisen och skulle skjuta mig. Men jag hoppade ner i diket så dom sköt sanna istället. Sen helt plötsligt var vi vid jysk och då träffa vi julia och köhler. Dom skulle göra inbrott där nånstans för julias mamma hade vart där och köpt nått där. Då kom ju polisen igen och sa: ni får inte röka hash, det är bara julia som får för hon är 15! Och sen kommer jag inte ihåg nå mera för jag vakna då.

Nu ska jag ta och gå till stallet, senare ska jag på möbelhuset och köpa en sån dära hängare till dörren och kolla efter en ny datastol. Kan ju slänga in en bild bara för att visa hur snygg jag är när jag inte kan platta håret, för att min älskade plattång är sönder :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback