pusssssssssssssssssssssssssss

jo asså jag hatar skolfotot! USCH USCH USCH! vi ska fota om tycker jag. eller vi måste för de ska inte ut i skolkatalogen nejnejnejnejenjenjenenenenennnej.

har ridit ut med bästfox idag. busig som bara den hehe. pappa kom å hämta mig från stallet for på coop å handlade mat sedan hem å käka kycklingsallad till middag. duschade klädde på mig gick till oljehuset för köhler var där å städade. när hon var klar gick vi hem till mig kolla tv å nu har hon åkt hem :(

är jättetrött, funderar på att gå och sova. men måste fixa upp mina kläder från tvättstugan först. och platta håret. kan inte gå och sova med lockigt hår. blir värsta knullruffset och orkar inte börja blöta det på morronen är så himla trött då. så lika bra att platta det nu och sen bara fixa till det på morronen.

joo jag har bara lite damp just nu på min data, den har vart på lagning men inte fan funkar den nå bättre nu än vad den gjorde då. lika cp. usch jag ska ha en ny å de ska inte vara en bärbar. eller de är bra å ha om man ska ha med den nånstans. så de får bli både och! haha 

men puss hade! smsa & ring ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback