LOV!

äntligen lov, fyfan vad underbart!

idag hade jag utvecklingssamtal på morronen. gick väl prima fint. sen hade vi syslöjd. haha stickar vantar, ja e fan king på att sticka! efter det vare engelska. kommer inte ens ihåg vad vi gjorde. eller vi kolla film. hade sedan NO prov. gick väl bra tror jag. efter lunchen hade vi so prov. de gick också ganska bra. sedan vare syslöjd igen. vadå lite less på slöjd? jaja slutade 3 nångång.

red ut med foxiibuuuuuus råkade rida på tredje ringen på pessoabettet, känner mig elak. usch. mamma kom å hämtade mig, åt middag duschade fix sen drog till carro.

var hos carro ett tag sen gick vi å mötte denice, var ute ett tag, hyrde en film. haha efter halva filmen gick vi till lekparken carro å denice hitta en madrass å började åka där i en backe. haha CPN. sen gick vi in igen å kolla filmen. mami kom och hämtade mig vid 12. och sen dess har jag suttit här.
börjar bli trött. ska nog gå å sova.

puss, finns alltid nära telen så de är bara å smsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback