lördag

känner att ja måste träna, men orkar inte idag. göre nån annan dag.

vaknade vid 11 nångång. for på eriksson, kollade jackor. hittade ingen fin direkt. min dunjacka e typ inte ens varm. den väger bara fett å nu är jag lesss på den. får väl ta och beställa en jacka.

var med sanna å nellie idag. först tog vi bussen in till stan gick där ett tag. sen skulle vi å fika på nyfiket. men de var fullt dära. så de blev att vi gick på linas ist. smalt, jag vet ;) nellie käkade pizza och jag å sanna delade på en kycklingrulle. först fick vi fel, äckel kebab!  så dom fick fixa en kyckling till oss. vi sprang som psyk från konsum till bussen, trodde nästan att vi skulle missa den. hoppade av vid coop. drog på dollar. var där ett tag sen gick vi till sanna. vid 4 gick jag hem. plockade upp kläderna från golvet och satt mig vid datan. käkdade middag. gick ut på en promenad med hunden.

jaja men är så himla trött nu funderar på att gå och sova eller nått. kika film kanske.

pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback