hejsanhoppsan lillebror

yao. sitter då här i soffan hos min mor å kollar tv. väntar på att köhler ska smsa. ska typ dra ut ett tag med henne. eller ja vi får väll se vad vi hittar på.

vaknade 7.20 lega i sängen till halv 8 haha då ringde carro å frågade om hon kunde gå med mig till skolan, men asså pappa  skulle skjutsa mig till skolan kvart i. så klev bara upp å klädde på mig, borstade tänderna, satt lite mascara. kom till skolan ja å carro gick å la oss i sofforna dirr. haha sen kom härstedt med en jävla isglass i käften! HAHAHHAH så jävla sött asså ;)
vi hade först so i två timmar. höll på med power point. börjar bli less på det. efter det var det matte tror ja. fick då inte mycket gjort.  sedna lunch me carro som vanligt. NO. sedan vare hk haha mästerkockade med oscar haha! vi e king på att laga mat ;) gick hem med carroline. hehehe svammel som vanligt.

just nu pågår de diskussion här med mor & far. ska inte gå in på vad det handlar om.

joojag behöver en ny dator den är sönder. klagar mycket jag vet. åså ska jag köpa ny jacka och nya täckisar men vettefan, jag har inte hittat nått snyggt.

börjar tänka tillbak till hösten 2009. det har redan gått ett år. hösten 2008 var klart den bästa. sedan har det bara blivit sämre och sämre. jag har förändrats. och alla andra har förändrats. allting var MYCKET lättare då.  mycket roligare också. men inte allt.

härstedt och jag var tajta då. vi var me varann hela tiden ingenting kom imellan. men nu har vi glidit isär så jävla mycket. saknar det som fan. önskar att det är nu som det var då. det är mitt fel. det är hemskt. men hoppas det kommer bli som förut. för jag saknar verkligen henne.

jaja de här blev lite långt inlägg men råkade börja skriva å kunde inte sluta. nu ska jag ringa köhler och kolla vad hon håller på med.

pusspuss

Kommentarer
härstedt säger:

haha, komemr väl med en glass i käften imorron oxå ;)



jadu, jag tycker oxå att vi bara glider isär :( måste försöka fixa det baby ! jag älskar dig ! <3

2009-10-20 | 21:00:29
Bloggadress: http://sannavictoria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback