godnatt

skolan idag, slutade 14.10 väntade på carro hon sludae 14.30 gick hem till henne lämnade hennes data gick hem till mig. började kolla nån film men sen kom vi på att vi skulle till frasses. så vi gick dit å käkade strips å klämde ner massa strips i elementen, eller jaa. jag vet inte riktigt vad de är för nått men de är iaf hål. haha! satt där ett bra tag iaf. säkert över en timme. garvade som fan gjorde vi också.

när vi hade käkat färdigt gick vi å köpte glass. eller ja carro köpte milkshake å jag glass. gick till stallet (rullade nästan) var så himmla mätt! red foxen på lektion. till en början var han stel och jävlig. gick som en kossa. eller jaaa de var nog jag som red som en fitta. för i 90% av fallen så är det ju ryttaren som gör fel. men när vi började arbeta på volt så blev det mycket bättre. jag koncentrerademig mera. blev stadigare, och kom igång med ridningen. sedan gjorde vi skänkelvikningar. de första var ju inte precis perfekta menfick till några fina iaf. är ganska nöjd med den hära ridlektionen.

men jag är ändå jävligt förbannad. foxy är fan inte FET. han är byggd så, lite kraftigare. visst. han är kanske lite rund och har väl vart smalare. men helvette heller. HAN ÄR FÖRFAN INTE FET!

jaja, hjälpte iaf carro att kvälla åde, åkte hem med dom. gick på en liten promenad med nellie. kom hem. duschade å nu ligger jag hära i sängen och ska alldeles snart sova. har inte gjort klart hk:n ännu, men orkar fan inte bry mig är så förbannat less på skolan. nu vet ni det ;)


du är det finaste jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback