söndag

tråkigt. jag gillar verkligen INTE söndagar. hojj. dom är så tråkiga. menmen har iaf vaknat nyss. sitter här och väntar på att barret ska vakna så vi kan dra till stallet nångång.

igår vaknade vi hos barret vid halv 2 åkte dirr till stallet. vi tolkade med skidor efter foxy. haha de var mest carro som fick åka skidor. hahah ja tappade bara skidorna hela tiden. åkte hem vid 5 tror ja. gick ut med hunden, käkade middag och sen duschen. satt mig och nörda data ett tag sedan kom carro hit. då fixa vi oss. sen drog vi på stan hittade sanna och emma dära. så vi var med dom. sen gick vi till emma ett tag. plattade håret lite å ja kanske inte ska ta upp här allt vi gjorde. men iaf efter ett tag gick vi ut igen och gick till bion träffa lite folk dära. vi gick vidare till cpgungan. träffade emma eriksson och hela gänget så då blev det att umgås lite med dom. jag och carro gick till tågstation och mötte folk dära. vet inte vars emma och sanna gick. gick till skoterklubben var där ett litet tag sen kom carros syster och hämtade oss. kom hem. fikade lite. sen blev de kolla lite bloggar och sånt. kollade tv, sen slocknade vi. 

idag måste jag plugga till eng omprov som ja har imrn. och måste skriva klart manus till island. hojj vad tråkigt! så hoppas carrobarret vaknar nångång så jag kanske hinner göra nått idag än bara stallet och plugga å skriva manus. puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback