slarvig eller vad?

jo. är sjukt förbannad på mig själv just nu! letar massa kläder som jag inte sett på flera veckor. och jag hittar inte dom. åååååå ja får seriöst damp! måste ta oh beställa nått par jeans och sen den dära jackan som jag vill ha. kan slänga in en bild senare om jag orkar. Jag är sjukt less på skolan också. har ju den dära jävla SO redovisningen på onsdag, jag är inte ens klar med Gnivån. undra hur det här kommer gå. har eng omprov på onsdag med. kan inte det heller. och sen det bästa av allt, JAG SKA TILL TANDLÄKAREN PÅ ONSDAG OCKSÅ. så denna onsdag skulle jag helst bara villa slippa.

jaja, skolan idag, tråkigt som vanligt. hade hellre stannat hemma å sovit än att va där. när vi slutade gick ja och älsklingsbarret till stallet, skrittade ut med foxy och mattur sen kom mami hemta oss vi drivade hem barret, mamma for på ica och handlade nått. jag stanna i bilen å smsa med köhler HAHA! hon slrev att hon också satt i bilen och väntade på sin pappa som var däroch handla han också. så då började ju jag kolla om hennes bil verkligen var där. hojj vad jag kan vara smart ibland ;) när vi kom hem käka vi middag och sen det har jag sovit i soffan ett tag. nördat datan, rivit ut alla mina kläder ur min garderob, duschat och massa andra trevliga saker.

nu ska jag krypa ner under täcket och kika lite tv sen sova. puss hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback