rubrik

japp nu har jag då öppnat alla julklappar har fått massa saker. är skitnöjd. fick typ allt jag önskat mig. och nu när jag har en massa onödiga pengar vet jag inte vad jag ska köpa. hehe normalt jag vet. Men kanske beställer en hårförlängning, får se hur de blir med det. och sen vet jag inte mer vad jag vill ha? för jag har typ allt jag behöver. ska beställa nån jacka och täckisar också. har inte hittat nå riktigt snygga ännu. eller joo, dom dära burton, men dom finns ju inte att köpa nånstans, fan vad arg jag blir! nä men nog om vad jag ska köpa nu.

idag vaknade jag och sanna vid 12 kanske klockan var av att min söta lillasyrra ringde och väckte mig. jaja blev inte precis överlycklig om man säger så. men klev iaf upp plockade undan lite grejjs i köket som mamma bad mig göra och sen fikade vi macka och te. jag hoppa i duschen vettefan vad köhler gjorde under tiden. sen for hon hem. och jag till min far. till en början var jag på ett jävla humör. för jag hatar julmat! käkade lite gröt men de var ju inte heller så gott. och köttbullar gillar jag inte, är förjävla less på de. menmen sen kom ju johan. han är ju lite rolig. så blev på lite bättre humör efter ett tag.  när vi hade ätit så öppna vi julklappar. och nu sitter jag här och väntar på min mor.

PUUSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback