julklappar...

jag har inte köpt en enda julklapp och de är julafton på torsdag. men de är ju så tråkigt att vara på stan och kolla julklappar för det är svårt att veta vad folk vill ha. i år har jag inte önskat mig så mycket faktiskt, pengar parfym och nå bed head grejjs för lockigt hår, tror de var allt. eller jo ett underställ också. 

skolan var CHILL idag, började 8.10 gjorde nån utvärdering eller vad de nu kallas sen städa vi och fikade sen kollade vi film. filmen var skitäcklig, jag kunde inte kolla mer av den inte carro heller så vi gick ut från klassrummet. hittade våran lärare lotta och sa till henne att vi inte kunde kolla filmen mer, vilket hon inte heller kunde. så vi fick gå hem. jag och carro gick till stallet. där var allt redan fixat så var bara för oss att rida. gullig ingela är ♥ men carro borstade iaf fighter sen gick vi med han till klubben där alla dörrar var låsta. sen när carro hade tvättat han lite red vi ut med mattur och foxy. det var kallt. mascaran hade kletats ur för att tårarna hade runnit (y) kom hem vid 2 tror jag klockan var. kallt i hela huset. så var ju massa folk här också. dom fixade typ bergvärme eller va de nu är. så kunde ju inte duscha eftersom vi INTE har nån dörr till där vars vi har duschen och bastun. så jag ringde köhler mötte  upp henne sen drog vi på stan. kollade julklappar, hittade inget. pappa hämta mig efter 4 nångång och sen dess har jag suttit här.

men ska packa ihop mitt smink åre nu sen drar jag till min mor. PUSS HADE!

photoshop dampar och paint finns inte, jag får damp....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback