hejdå 2009, hej 2010!

har sjukt tråkigt.. de är nyårsafton och jag gör ingenting.. jo har tidigare suttit och egofotat med min syrra. kul liv! nä men hon är så söt så, iaf när hon är snäll mot mig. sanna är i arvids och jag saknar henne.. jag som vela va med henne idag, vi som skulle ha party hos mig, menmen. hon kommer väl hem om nån dag hoppas jag! måste köpe en present åt henne, för idag har hon blivit en fjortis! får väl se vad som händer kanske går ut senare med köhler och dom. om jag orkar.

Var kommer du ifrån? - gällivare
Heter? - louise
Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 4 maj
Tycker du om någon just nu? - nejdå
Jag samlar på? - pengar men de går sämst :(
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - brukar inte ringa nån men kan hända ibland att ja ringer carro eller sanna
Vilken tid gick du upp idag? - halv 2
Har du sovit i din egna säng inatt? - jao
Har du sovit ensam inatt? - ja
Om inte, med vem sov du? -
Har du strumpor på dig nu? - jorå
Vad ska du göra ikväll? - kanske går ut 
Vad ska du göra imorgon? - rida trorja?
Var vill du bo när du blir stor? - venne
Vill bli stor? - ?
Är det okej att gråta? - ja
När grät du senast? - kanske nåra dar sen
Vilken årstid tycker du bäst om? - vinter & vår
Laddar du ner musik och filmer från internet? - ja
Skulle du göra om du vann en miljon? - shoppa, resa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nejdå
Har du tatuering? - nej men vill ha
Vill du gifta dig? - nej
Vill du ha barn? - när ja blir äldre
Solar du ofta? - sällan
Är du bra på att laga mat? - klert.. hmmmmm
Gillar du att dansa? - nja
Hur vig är du? - inte vet väl jag
Vilken är din favoritglass? - b&j
Tror du på ett liv efter döden? - nej, är man död så är man
Bor dina föräldrar tillsammans? - nää
Är du morgon eller kvällsmänniska? - natt
Vilken ögonfärg har du? - gröna
Vilka hårfärger har du haft? - massa
Är du beroende av något? - ja
Röker du? - nej
Senaste låten du hörde? - har lyssna massa för ett tag sen
Brukar du bädda sängen? - sällan
Har du hånglat med någon under den senaste veckan? - nej
Vad var det senaste du sa? - va äre?
Vem kramade du senast? - inte fan kommer ja ihåg?
Saknar du någon nu? - att jag gör


nånå, gott nytt år sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback