h3h3h3

idag äre en sån hära överenergidag, har svårt att sitta still o svårt att hålla käft. hehe jag har vaknat hör och häpna klockan 10! av rolle som ylade som ett psyk, sen ringde mamma, jag hann precis somna om då ringde ebba och skrek åt mig. efter det kunde jag inte somna om så börja kolla tv istället. när mamma kom hem klädde jag på mig och gick ut med hunden sen skjutsa hon mig till stallet. red ut med stjärnan och kan säga att de var ganska kallt. när jag kom hem duschade jag aslänge haha jag frös så mycke sen fixa jag mig och kolla lite bloggar åre. igår beställde jag en ny jacka. och idag eller imrn ska jag beställa lite kläder från gina.
har förresten haft ont i halsen typ 3 dagar, hoppas jag inte blir sjuk. de skulle ju verkligen sitta fint till nyår. nog för att jag inte vet vad jag ska göra då men hade vart tråkigt att ligga hemma o va förkyld, halsfluss eller nå annat trevligt. nää sjuk kan man vara när det är skola, inte när man har lov.

nu ska jag lyssna lite musik sen ringa till härstedt o höra vad hon har för sig.


Kommentarer
Ebba säger:

Tack för det enligt dig så är det alltid mitt fel. Du skriker ju aldrig och börjar aldrig med att skrika?

2009-12-29 | 10:55:08
Bloggadress: http://ebbaolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback