fick just en blöt puss

av moffas hund, hehe mysigt, eller så inte ;)

har typ vart på dåligt humör sen i torsdags eller så.. förlåt! menmen.

iaf igår red jag lektion, blev min och pånins sista lektion för ålle. efter jul ska vi börja rida för lotta. vet inte om jag har ridit för henne nångång, men har ridit för carola, anneli och ålle så ska väl bli kul att rida för henne. foxy var stel hela lektionen, ville inte ställa till höger, inte heller böja sig. men efter ett tag gick det bättre. men nog om hästar nu. idag har vi börjat måla väggarna i rummet som 8:an ska göra om. asså randigt..... jaaaaaaaa de är ju sjukt nice.. NOT! tyckte att vi skulle haft bara 2 olika färger. hmm, 2 randiga väggar och en svart med grafitti. hade vart snyggast med helsvarta väggar och sen grafitti i mitten.

imorron åker min kära lilla mor till sthlm, jag vill också! hade vela shoppa lite och gå på hööks. för i gällivare äre ju ingen idé att söka ridkläder. men nej, jag måste stanna hemma i gälkatown och gå i skolan och bo hos min far,
bara för att rolle fyllde 5 i fredags

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback