drygdag.se

MMMMJAO så äre.. är inte alls på humör, less sur å förbannad. vet inte på vad men. förlåtförlåt. kanske tar bort blogghelvetet. ursh de e suuuuuuuuuuukt tråkigt. ska väl gå och sova tror jag. har inte nått å göra så. lika bra att sova då. imrn äre fredag, hojj. slutar typ 3 eller nå sånt. efter skolan ska jag väl till stallet å rida stjärnan om ryggen tillåter, vi ser ju. om det är nån som får mig på bra humör så är det han. sen ska jag hem å dryga om ja inte hittar på nått.


men nu skiter ja i allt går och sover och önskar att ja vaknar med bättre humör imorn.

blev typ ett sjukt konstigt inlägg, men orkar inte bry mig.
jo, jag saknar pälsen, men är man idiot så är man.

TJOFRÄS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback